jävla skit

Jag vet inte hur jag ska förklara för att ni ska förstå hur galen kvällens händelse var?
Kan börja med och säga att våran parkering har förvandlats till en SJÖ, då snackar
vi inte om en stor vattenpöl utan självaste östersjön...

Mamma o jag var påväg till träningen och klev på isflack på sidan om, MEN vad tror ni händer?
Isflaken går av mitt itu, jag får dojjorna fulla med vatten medans mamma faller pladask.
Inte nog med det. I sin hand håller hon bilnyckeln som hon tappar i den gråa, iskalla sörjan..
Så där stod vi, hopplösa, med vatten upp mot knäna och en nyckel på vift...
Ibland är grannar rätt bra.. Om man säger såhär.
Kan ni tänka er mammas min när grannen plingade på en stund senare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0